i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم دوست دارم






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

deborah.mihanblog.comdosetdaram eshghamdeborah.mihanblog.com



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت14:20---24 اسفند 1389
سلام وبلاگ خوبی داری اگه میخای از وبلاگت پول در بیاری یه سر به وبلاگم بزن زیر تبلیغات ریز نوشته بایک کلیک 5هزار تومن جایزه بگیرید اونجا کلیک کن ثبت نام کن سره کاری نیس امتحان کن اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با اسم همه چی سرا لینک کن بم خبر بده تا لینکت کنم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟دو شنبه 16 اسفند 1398برچسب:,ساعت ؟ 20:55 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم